7 ay 20 günlük kızım var 1 buçuk ay önce ek gıdaya başladık bi iştahsızlıktır gidiyor özellikle mamasına karşı hep dibinde bırakıyor 180 cc mamadan 30-40 cc bazen 60 cc mama çöp oluyor diş çıkarıyor desem daha çıkarmadı sadece alt ön damağında bir beyazlık var of bıktım valla iştahsızlıktan dünya para verip aldığım mama çöp oluyor üstüne aç kalıyor ek gıdayı da şöyle böyle eh işte yiyor resmen fotosentezle yaşıyor ve bu hep böyleydi 2 aylık bebeydi 7 saat aç kalırdı gık ses etmezdi ben ağlardım aç kaldı diye valla Allah iştahlı sağlıklı çocuk versin benim kızım yemek yemeyi sevmiyor halbuki ben yemek yemeyi çok seven biriyim diyet yapıp kısmasam obeziteye kadar yolum var o denli severim babası da öyledir ama kızım doğdu doğalı hep bir iştahsız ve çok üzülüyorum