Symkrktr Ozzyey Rotateq yaptırdık bizde doktorumuz koruyuculuğunun daha iyi olması nedeniyle onu önermişti.
Tgc28 Ozzyey şöyleki bende geçen hafta rotateq yaptırdım bizim doktorumjz onu onermisti o 3 doz . Tek bir dozu 450 civarıydı rotarix ise 700 kusurdu. rotarix 2 doz
Kbse Ozzyey kuzenim hemşire rotateq daha kapsamlı bir aşı demişti onu tavsiye etti ama ben rotateq bulamayınca rotarix yaptırdım mecbur
Elmassss Ozzyey rotarix tavsiye ederim 2 doz fiyat olarak biraz diğerinden farklı sanırım ama koruma özelliği de fazla genelde doktorların çoğu onu öneriyor zaten