Deniz773 Beycaamommy doktor şurup verdi .geçti de mi sizde antibiyotikle değer kaçtı acaba enfeksiyon değeri
Yasemince1 Deniz773 antibiyotik kullandık geçti çok şükür ama iştah kaybı yaşadık biraz kilo verdi bez sayısı azaldı
Jelibonsmom Deniz773 120.000 di maalesef ki. Yüksek dozda üremiş . Şurup kullandık iki tane ve 10-14 gün boyunca sanırım. Evet geçti. Bak aklıma geldi üzüldüm yine. Küçük bedenine antibiyotik ne ya Allahım sen sağlık ver bütün bebeklere
Deniz773 Jelibonsmom aynen bizimki de 100 bin hangi şurupları kullandınız peki . Kızım şurubu çok zor içiyor tadı ekşi gibi ya şurubu nasıl içirdiniz peki geçmiş olsun size de tekrarlamaz inşallah
Jelibonsmom Deniz773 sağolun size de acil şifalar diliyorum . Sulcid ve tylol kullandık. Haklısınız tadları bebekler için aşırı kötü oluyor şurupların. Kendi kaşığı ile verin dedi fakat iki çay kaşığına denk geliyor diye öyle verdim ama içerken ağlıyordu resmen. Ağzından atıyordu mecbur tekrar veriyordum
Deniz773 Jelibonsmom çok teşekkür ederim . Aynen ağzından atıyor :( siz nasıl öğrendiniz peki idrar kültüründe çıktı değil mi enfeksiyon , biz genel 1 yaş kontrolünde öğrendik
Jelibonsmom Deniz773 Şu an 6 aylık, 4 aylıkken belirtiler üzerine hastaneye götürdük ve test yaptık, testte çıktı aynen
Deniz773 Jelibonsmom cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Son olarak belirtiler neydi öğrenebilir miyim
Jelibonsmom Deniz773 tabi. Ateş, kusma, aşırı derecede iştahsızlık, kilo kaybı, sürekli huzursuzluk, idrarını yaparken ağlama, idrar renginde koyuluk ve kötü koku
Deniz773 Jelibonsmom peki huzursuzluk daha çpk geceleri mi oluyordu , bizde yazdığınız çoğu belirti yok ama geceleri sürekli bi ağlama hali kaşıntı vardı
Deniz773 Jelibonsmom anladım çok teşekkür ederim çok sağolun bizimki de geçer inşallah en yakın zamanda