Zehraa1 Kızlar emziriyorum gögsümde uç kısma yakın bi yara var iltihaplı böle bi durumla karşılaşan var mı doktora gittim antibiyotik ve krem verdi 1 hafta kullandım bana mısın demedi çok zorlanıyorum emzirirken
Zehraa1 Pamukanne1 ya çok can acıtıyo tam kapancak gibi oluyo daha çok deliniyo sanki iltihap doluyo içne sütle nemlendiriyorum