Arkadaşlar merhaba. Sitede tanıdık oldugu için baska hesaptan yazıyorum bilgisi olan varsa cvp verirse cok mutlu olurum.
Babamın bir yer mevzusu var. Dedem rahmetli seneler önce yerleri bölmüş herkese hem ev yeri hemde fındıklık olarak vermiş. Babama düşen ev yerinin arka tarafındaki fındıklıgı da amcama fındıklık olarak vermiş. Ama fındıklıga geciş için yol yok. Babamla amcamında arası pek iyi değil ama babaannenmin ısrarıyla babam patika bir yol bırakıyor amcama bizim yerin kenarından hani fındıga gidip gelirken gecmesi kullanması için. O actıgımız patika yol vs hepsi resmi olarak bizim tapumuzda. Simdi amcam yeri satmaya kalkıyor. Babamda diyor ki ben o yeri abime verdim abim kullanabilir zaten tapuda da yerin yolu yok internette de görünüyor o sekilde. Yer satılırsa yolu kapatırım dedi babam. Onun üzerine amcam bizi mahkemeye vermiş. Şimdi sorum su bir hak talep edebilir mi gercekten. Bunca senenin karsılıgı bu nankörlük mü?