Bu gün 3 ay 14 günlüğüz kolik bi bebekti doğduğundan beri uykuları düzenli değil ana kucağı puset beşik denenebilecek herşeyi denedim ve ayakta sallamayı en son kabul etti ama ayağımdan bıraktığım an uyanıyor kuş uykusu gibi bişey geceleri daha iyi ama gündüz kesintisiz uyuduğu yarım saat bile yok başına gelen ve önerileri olanları bekliyorum ne yapmam gerekiyor.
İkinci olarak da 120 Cc 4 saatte bir vermem gerektiğini söyledi doktorumuz. Hiç emen bi bebek olmadı iki ay sağıp verdim sonra sütüm kesildi şimdi devamlı mama veriyorum ama asla 4 saat durmuyor sürekli ağlıyor ikinci saatten sonra ve yedirdiğim mamayı olduğu gibi kusuyor. Başına gelen var mı böyle bi durum yaşayan tecrübelerinizi bekliyorum
Üçüncü olarak da asla sırt üstü yatmıyor ya kucağımızda yüz üstü duruyor yada yastıkta yüz üstü yatıyor bunun için ne yapabilirim