Merhaba oğlum 34 günlük meme+mama gidiyorduk 3 saatte 50cc mama alıyordu.Kilosu yerime geldiği için doktor mamayı azalttı 3 saatte 40 3 gün sonra 3 saatte 30 a düştüm.Bugün uyku uyumadı ve ağlıyo açlıktanmıdır yoksa alışkanlık mı sütüm de var acaba sütüm onu doyurmuyormu bilemedim tecrübeli anneler🙏🏻