Merhabalar bebeğim 5 aylık oldu yavaş yavaş ek gıdaya başlayacağım zaten bi çok şeyi tattırıyordum daha önce yoğurt denedim olmadı probiyotik toz mayam var küçük kavanoza yapmayı düşünüyorum acaba nasıl yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim sadece 1 tane küçük kavanoz deneyeceğim şuanlık