[silindi] Fatmanurdmn Ben aptamil kullanıyorum güzel kilo aldırıyor. Ama her bebeğe yaramıyor sanırım gaz falan yapıyor diyen var. Biz 2 aylığız gazı oluyor ama öyle gaz sancısı falan değil rahat çıkartıyor genelde
Tugbaoyku09 Fatmanurdmn varsa öyle.bir mama ben de istiyorum. Benim kızım da az kilo alıyor. Bebelac gold kullanıyoruz. Ama bebegim çok iştahlı bir bebek değil
minikcivcivlerinannesi Fatmanurdmn her bebege göre değişir ama Aptamil bencede biz doğdu doğalı 1 yaşına iadar Aptamil kullandık çok kilo aldırmasa bile bağışıklığını güçlendirsin diye.1 yaşından sonra Bebelac kullanıyoruz o da üreticisi Aptamil numil gıda olduğu için
Miniklerim123 Bemce kilo aldıran diye bir mama yok bu bebekle metebolizma ile alakalı her mama her bebeğe yaramıyor kızıma hipp kullandım aşırı derece kusma yaptı aptamiş gaz yaptı sma kullanıyorum memnunum
Miniklerveanne Bizim kızımızın kilosu az geldi çocuk doktoruna sordum hangi mamayı kullanayım diye hemen hemen hepsinin besin değeri aynı dedi bir öneride bulunmadı