Kızlar 3 aylik olduk 2.5 aylıkken inanılmaz saçlarım dökülmeye başladı saçımı topuz yapmak zorundayım sürekli
İnanılmaz inanılmaz dökülüyor napicam böyle moralim 0
Hamilelikten önce de saçım dokulurdu hiçbir zaman gür parlak uzun saclarim olmadı yine şükürdür tabi ama berbat Bi haldeyim
Head& shoulders kullanıyordum kepeklenme de yapmaya başladı Ay ben napicam ya