Merhabalar kızım 2,5 aylık yaklaşık son 10 gündür aşırı iştahsız sadece mamayla besleniyor ama öğürüp biberonu ağzından ittiriyor kilo takibi yapın dedi doktoru çok fazla salgınlar olduğu için sürekli hastaneye götürmek yerine eve bebek tartısı aldım ki doktoru şu anda kilo takibi yapalım sadece dedi cumartesinden bu yana 100gr vermiş görünüyor ateşi yok ama 2 gündür günde 1-2 kere kusuyor beslenme sonrası enfeksiyon olabilir mi aranızda yaşayan var mı varsa lütfen yardımcı olabilir mi bana çok çaresiz hissediyorum kendimi