yareninannesiiii Hasret67 bende de öyle yazıyor 1 ay oldu nerdeyse başvuralı Ocak ayında doğum yapmıştım
pinar95 Zeyzey133 içeri girip mi çektin? Adına mi yatmış ? PTT karta mi? Birde sen ne zaman gidip başvuru yapmıştın? Ben sanırım doğumdan 10 gün sonra falan başvurdum
Hazalks Bebekligiller benimde ödeme aşamasında yazıyordu gittim çektim o yazı çıkınca yatmıştır demektir dedi PTT de çalışan bayan