Hasret67 Çocuk için başvuru yapmıştım e devlette ödeme aşamasında diyor ama PTT de görünmüyor ne demek oluyor bilen var mı acaba
Bebekligiller Hasret67 benimde ödeme aşamasında yazıyor. Yarın gidip sorucam. Tiktokta yatmıştır dediler.
pinar95 Hasret67 ben 6 Ağustos da doğum yaptım yaklaşık 15 ine kadar falan başvuru yapmıştım. Ve bana Eylül sonunda yatar e devlette yazanı umursama Eylül sonu PTT den kontrol et dediler
Gelincik057 Hasret67 ödeme aşamasında yazıyor ama PTT gidince ödemeniz yatmış oluyor benim 2 cocugumdada öyle oldu 40 gün sonra yatmıştı yanlış hatırlamıyorsam süt parasıyla ikisini aynı gün çekmiştim 😊
Hazalks Bebekligiller benimde ödeme aşamasında yazıyordu gittim çektim o yazı çıkınca yatmıştır demektir dedi PTT de çalışan bayan
Bebekligiller Seymanurrrrr bugün gittim. Fakat yatmamış 2 ayın dolması gerekiyor. 2 hafta sonra 2 aylık oluyor bebeğim. O zaman gider alırım.
Edanur000 Hasret67 benim kızım 4 aylık oldu. 3 aylıkken gitmiştik yatmamıştı. Ama ben başvurmamıştım kendiliğinden yatmıyormu o edevletten nerden bakılıyor
Hasret67 Edanur000 başvurmadan yatmıyor aile sosyal politikalar bakanlığına gidip başvuru yapılıyor öyle yatıyor
Hasret67 Edanur000 valla biz beraber gittik formu eşim doldurdu verdi ama çekerken kimin çekmesi gerekir bilmiyorum
Gelincik057 Hasret67 inanın şuan hatırlamıyorum eşim halletti onları nereye nasıl başvuru yaptı bı bilgim yok internetten nereye başvuru yapıldıgını öğrendi öyle gidip halletti diye hatırlıyorum