Mercan28 ilk gittiğimizde kan tahlili ve idrar tahlili vermişti doktor ikinci gidişimizde ise sadece idrar istemişti. çocuk ürolojisine de gidiyorduk aynı zamanda oda ayni tahlleri istiyordu onun yaptırdığı tahlillerle gitmiştim tekrarladı bilemem bizim farklı bir hastalığımız vardı sizin nasıl olur tahlilleriniz bilmiyorum bende boludan gidip geliyordum siz kadar uzak değiliz tabi