Benim oğlumunda yüzünde çok fazlaydı . Gül şutu , saf su banyo söndürüyordu ama geri çıkıyordu son çare mustela stelatopıa yı denedik ve ertesi gününe geçti . 2.5 aylık olmak üzere hafif kabarınca sürüyorum hemen geçiriyor . Deneyin derim . 🌹inşallah iyi gelir 🥰