Kızlar oğlum 2aylıkken 5500 gramdı 3aylık şuan bugün sağlık ocağına gittik 6 kilo çıktı 500gram almış . İlk 3ay daha fazla alması gerekiyor diye biliyorum. Elimden geleni yapıyorum emziriyorum sütüm azalırsa farkedersem mama veriyorum. Bu konuda bi fikri olan varsa fikir almak istiyorum.