Ikoskayros sünnet yaptırdığımız gün bizimki de kaka yapmıştı ve bulaştırmıştı ama hemen sildim temizledim, çok şükür mikrop vs kapmadı. Karton bardak ile koruyorduk, bezini bol bir şekilde bağlıyorduk, gün içerisinde bol bol havalandırıyor idik. Krem vs vermedi doktorumuz, 2 gün sonra ılık suya sokmaya başladık ve her gün suya sokuyorduk