Kızlar merhaba doğum yapali 6 ay oluyor düzenli adet görebildiğim söylenemez ama bu ay 20 gün gecikti test yaptım negatif. İlaç kullanımıni onermiyolar genellikle kekik çayı yada aslan pençesi içen oldu mu hiç aranızda bebeğe zararı olur mu bilmiyorum icemedim o yüzden