3 aylik kizim.daha once binerondan sutunu iciyordu disarda vs isim oldugunda anneme bakiciya biraktim iciyordu.bugun ise basladim gergin fln da degildim gayet iyiydim.ama annemdeyken almamis biberonu ittirmis.kasikla da zorla 40 ml icmis ki bu cok az.eve gelince denedim bnden belki alir diye.yok almadi.alistirma bardagi denedim o da cok aktigi icin o da olmadi.ne yapcam bilmiyrm.haftanin 4gunu calisicam bu surecte kafayi yemek uzereyim.