Mahperis Merhaba kızlar 2 yaşında kızım var ve malum kışa az kaldı bebişleriniz için kış alışverişi listelerinizde neler var ve yatta neler aldınız neler gerekli , neler olmazsa olmaz bu kış alışverişimizde buyrun birlikte paylaşalım 🙂🙂
gocebebirbayan Mahperis Benim bebeğim şuan 19 aylık. Kış için Tahmini en az 10 üst ama triko değil penye olanlardan ve bir kaç tane dışarı çıkarken giymesi için içi yünlü olanlardan En az 10 tane alt eşofman. Bunları içi yünlü alıyorum çünkü ayak ve bacak çabuk üşüyor. İçi yünlü çorap (çift taban) ve mevsimlik çorap en az 10 tane yine Vicco ayakkabı alıyorum ilk adımdan beri ve yine vicco dan bot almayı düşünüyorum bu kış için bileklerini de tutması amacıyla. Mont olarak ben dışı naylon olanlardan sevmiyorum. Peluş montlar yeterli oluyor zaten bizim burası için ve sıcacık tutuyor. Bir kaç tane de külotlu çorap alacağım. Atlet olarak da çıtçıtlı atlet iyi oluyor bezini de tutuyor külot gibi. O şekilde alıyorum ben. Biraz fazla almaya çalışıyorum alt üst çünkü kendisi yiyor ve bazen ister istemez batırıyor değiştirmek gerekiyor.
Mahperis Mahperis Benim listem; -Mont -Bot -Bir kaç takım eşortman Bir kaç adet Çıt çıtlı atlet -Bir kaç adet Pijema takımı -Bir kaç adet Eşortman Gezme için elbiseler yada takımlar Evde giydirmeye Panduf çok soğuklar için içe giydirmeye kilotlu çorap -atkı bere
Noname21 Mahperis ben daha çok rahatlık on planda tutuyorum. O yuzden çok kalın olmayan sweatler eşofman altları. Bir iki tane kadife ve kot. Bir tane hırka alıyorum genelde sweat ve eşofman altı sayısını fazla tutuyorum