Derinsmommm merhaba, hayır cıkartamaz o sekilde. Size noterden ihtarname cekip, bakmakla yükümlü olduğu kişinin evde oturacagını belirten bir yazı cekmeli önce (bu bir günlük iş, ev sahibi bunu hemen yapabilir) eger cıkmazsanız da mahkemeye verecegini ve mahkeme ücret/bedel vs sizden talep edilecegini belirten bir alt not oluyor bu yazıda. Siz cıkmıyorum, ver mahkemeye derseniz ortalama 2 sene sürüyor zaten bunun sonuclanması. Ki sonrasında da siz üst mahkemehe gidince (temyiz diyecegim ama avukat arkadas varsa düzeltsin yanlıs terim kullanmıs olabilirim), ve 3 kira bedelini de depo olarak gösterince, o mahkeme de ortalama 1,5 sene sürüyormuş. Aynı durum babamların başına geldi, bir avukattan danışmanlık hizmeti aldılar, bu sekilde belirtip rahat olun en az 3-4 sene uzar bu konu, sizi de çıkartamaz dedi avukat. Ki ola ki çıktınız, eger noter ihtarnamesinde belirttigi ve eve yerleştirecegini teyit ettigi kişi, eve gecmezse veya evi baskasına kiraya verirse, o zaman siz de karşı dava açarak ciddi bi tazminat talebinde bulunabiliyorsunuz. 2 sene veya 3 sene evi başkasına kiraya veremez yani ev sahibi bu durumda. Umarım yanlıs yönlendirmemişimdir ama genel hatları itibariyle bize bu sekilde bilgi verdiler