Arkadaşlar bebeğim 1 hafta sonra 1 yasında olacak emziğini ve sevdiği bir kac oyuncağıyla dakikalarca oynuyor eviriyor ceviriyor aynı deyi ayaklarına da yapıyor sürekli aynı oyuncaklarına ama bu kadar dalması düşündürdü sizce normal mi yoksa ben mi abartıyorum daha gel gel baybay vs seyler yapmıyor