ogretmenanne- 5-6 aylıkken azaldı ve sonrasında tamamen bitti, evet çok zor ben de defalarca hastaneye koştum. Bebeğim prematüre doğdu 1800 gr ile ve beslenmesine dikkat edip kilo aldırmaya çalışrken her yediğini ağzından burnundan çıkardı. Reflü mamaları ilaçlar vs hepsini denedim bir işe yaramadı, tek yapılacak şey gözün her an üstün de olması, geceleri yan yatırıp reflü yatağına bağlıyordum, gündüz gözümü hiç ayırmıyordum. Bir de şunlara çok dikkat ettim (eminin siz zaten hepsini biliyorsunuzdur), beslenmeyi dik şekil de yaptırdım, beslenme bittikten sonra belli bi zaman dik tuttum, hemen gazını çıkarmadım, bir nebze olsun iyi geliyordu.