Arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim var. Sütümün yetmediği yerde sma mama veriyordum. Mama vermeye başladığımdan beri
Burun tıkanıklığı ve göğüsünde hırıltı sesi gelmeye başladı.
Hemen hemen her kakasında mukus var. Sürekli ıkınıyor. Ama kabız değil. Gazını da çıkarıyor ama sürekli bi ıkınma halinde. Kaşlarının üstünden başlayıp alnının bitimine kadar kuru ve beyaz kepek gibi şeyler var. Karnının içinden sürekli gurultu sesi geliyor. Elimi karnına koyunca pıt pıt sanki balon patlıyor gibi hissediyorum. Buradaki alerji başlığı altındaki bir çok postta bu belirtiler var. Acaba alerjisi olabilir mi bebeğimin. Yoksa normal şeyler mi. Ben mi pimpirikli davranıyorum.