Sanırım anksiyete bozukluğum var içimde sıkıntı var ne yemek yiyebiliyorum ne sohbet edebiliyorum hiç bir şey yapasım gelmiyor yalnız kalmak istiyorum hep kötü bişey olacak gibi his var içimde mide bulantısı halsizlik.. uzmanla görüşmek için hem maddi durumum yok hemde eşim olumsuz bakıyor ne yapacağım bilgisi olan yardımcı olsun lütfen