Yigitinannesi11 Kizlar bebeğim 25 günlük bugün bı tanıdığımızin tavsiyesi üzerine biogaia damlaya başladık bebeğim kolik değil ama iki gündür kakasını yaparken zorlaniyo gazı da zor cikiyo bu damla da bağırsak düzenleyiciymis acaba bebeğime bı zararı olur mu
Meia Yigitinannesi11 hayır olmaz 3 ay boyunca kullandım oldukça etkili bi ilaç ama 25 gün biraz küçük sanki 1-2 damla yeterli gelebilir yine de siz doktorunuza danışın .
ivamu Yigitinannesi11 bu damlanın bigaia ve biogaia isminde iki türü var biz ilk 2 ay boyunca bigaia olanı kullandık doktor tavsiyesi üzerine doktorumuz üzerine basa basa o harfi olmayan bigaia yı kullanın dedi biz memnun kalmıştık böyle bi farklılık olabilir mi
SunnyG ivamu şimdi baktım sizinkine şase diyor, Biogaia ise damla şeklinde. Fark bu sanırım yani hangisi iyi geliyorsa o kullanılabilir. Sizin durumunuza şase olan uygundu demek ki.