Ebruulii Merhabalar kızım 1 yaşında hiç bir sağlık problemi yok gelişimi güzel sadece çok zayıf yemek yemesi de de hiç problem yok çok şükür, ama doktor yine de bu sütten yazdi kullanan var mı kilo aldırıyor mi