kayraninannesiiii emzirme eğitimi dedikleri şey bebeği anne memesine alıştırmak. Bunu yapmalarında ki amaç bebek memeyi tutacak mı,kilo alımı güzel olacak mı,beslenme sorunu yaşayacak mı diye. Siz emzirdikce bebeğinizi tartacaklar kaç gr almış sütü çekebiliyor mu diye. Benim kızım 60 gün kaldı son 2 hafta gidip emzirmeye başladık. En son da 3 gün anne bebek uyum odasında kaldık. Biraz daha sabredin herşey bebeğiniz için yapıyorlar. Sağlıkla kavuşun inşallah