Selmakkz mama dediklerimiz anne sütüne en yakınlaştırılmış ürünler. Süt yetmiyorsa elbetteki desteklenmeli. Keza ben de kızımı hırpalamamak ve mememle inatlaşmamak için 5. Ayımızda mama vermeye başladım az da olsa. Ama ek gıda dediğimiz besinler başka bir boyut. Ben de doktorum gibi düşünüyorum açıkçası ve kesinlikle ileride hastalıklara yakalanma riskini göze alamıyorum. 6. Aydan önce gerekli olmadığı kanaatindeyim.