Fatmik Oğlum 7 ay 10 günlük üst dişleri çıkıyor patladı.ama bu dönemde oğlum ek gıda yemıyor ya tukürüyor yada agzını hıc acmıyor.korkuyorum hep boyle yemıyecekmı yoksa gecıcı bır suremı
Birsen458 Fatmik Maalesef bizde aynı durumdayız. Ben biraz bari tadını alsın diye oyalayarak veriyorum Önüne koyup yiyebileceği tarzda bir şeyler hazırlayıpta incelemesini en azından tadını almasını sağlıyorum. Ama bende tedirginim hep böyle mi olacak diye 🥺
Metemoms Fatmik bizde de durum aynı. Oğlum 6 aylık ek gıdaya başladık ama diş çıkardığı için hiç yemiyor. Hatta sütünü manasını bile içmiyor. 😭