Arkadaşlar annemin ilerleyen genetik göz rahatsızlığı var bunun yanı sıra hatta tedavisi bile yok denilebilir.gittiğimiz doktorlar sürekli farklı teşhis koyup duruyorlar (keratakonus, trahom)gibi. Gözü gittikçe kötüye gidiyor görmesi azalıyor. İşinin ehli bi doktora acilen ihtiyacımız var. Kartal eğitim araştırma veya Haydarpaşa numune hastanesinde bildiğiniz iyi doktorlar varmı? Bu saydığım hastaneler dışında başka semtlerin devlet hastaneleri de olabilir 🥺