Aae_08 Kızlar bakıcı bulamadım, bulduğum da gelip bakmadı. Ailede bakacak kimse yok, kreşe göndermekten başka bir çarem kalmadı. Bu aylarda kreşe gönderen var mı ? Avantaj dezavantajları nedir öğrenmek istiyorum,
Znurr Aae_08 çokk zor olur minik için, onun özel ilgiye ihtiyacı var şu anda. Allah yardımcınız olsun inşallah
Noname21 Aae_08 bakıcı bulsanız 5 binden aşağıya bakmaz zaten . Kresler de o civarda . Yani ne kadar maaş alacaksınız bilemiyorum ama elinize kalan para 500 bin olacaksa calismamak daha mantıklı
Wanderlust Aae_08 arkadasimin annesi babasi kardesi yok zaten gurbette akrabasi da yok 10 aylikken vermek zorunda kaldi esiyle ayrildigi icin ise dondu. Bezli kabul eden pek yer yok rica minnet aldilar bebegini. Herseyi kreste ogrendi catal kasik kullanmayi, gorgu kurallarini vs ama krese gidince malesef surekli bir hastalik kapma durumu oluyor tek sikinti oydu cunku izin almasi lazim bakicak kimse yok kres de hastayken cocugu kabul etmiyor fln biraz o kisimlar zorladi. Suan 3 yasinda hala krese devam ediyor. Allah yardimciniz olsun dilerim hersey gonlunuzce olur🌸