8 aylık bebeğim ve ben 2 gündür düşmeyen ateş sebebiyle test verdik. 2mizde malesef kovid pozitif ben yine biraz toparladım ama bebeğim çok halsiz sadece emiyor. Su bile içmek istemiyor. Ateşi hep 38-39 arası calpol ile max 37.5 oluyor. Doktor ilaç vermedi d vit ve b12 devam calpol 4-6 saatte 1 dedi. Takviye ne verebilirim tecrübeli anneler yazabilir mi? Çok kötüyüm kendim hasta çocuk hasta babamız işe gidiyor evde yalnızız aileler uzakta :( çaresizim