Merhaba anneler oğlum 20 aylık kabızlıgı vardı doktora götürdüm doktordan tüm kan tahlillerinin alınmasını istedim cnmğ en son 1 yaş kontrolünde bakılmıştı ve bugün gttiğim de tsh değerinin düşük olduğunu söyledi aynı zamanda Demir yAni kan değeride aşırı derecede düşük çıktı kan ilacına başladı 1 ay sonra gel yükselmezse endokrne gönderecez dedi ben netten biraz bakınca hiç iyi şeyler okumadın daha önce basına gelen var mı sizce diğer ay gttgmde normal değere gelmek olabilir mi bu arada t4 falan normal çıktı