Öğretmenim 9 gün önce doğum yaptım . Doğum belgesini aldım müdür bey e attım ama doktorun 8 haftalık doğum snrası izin için rapor yazması gerektiğini söyledi . Doktorumda 10 eylüle kadar izne çıkmıs . Doğum belgesiyle yetersizmi gerçekten bilen var mı ?