_ipekk18 Aaaaa diye bağırıyor sonra öksürüyor boğazları acıycak bişey mi istiyor acaba anlamış değilim neden böyle yapıyor ya oyun yapıyor anlamadım 😏😔
isimsizanne1 Oyundan yapıyor hatta mutluluk çığlığı olarak geçiyor 8 ay olduk bizde de mevcut hatta benden gür çıkıyor sesi 😅 normaldir bırakın eğlensin bende onunla hafif tonda bağırıyorum hatta karşılık olarak 😅