Kızlar bebeğim bensiz uyumuyor. Gündüz uykusu kâbus benim için, kızım 6 aylık. Ben yanın da olursam sorun yok 2-2.,5 saat uyur ama o uyumusken 2 iş yapayım dediğim de 15 dk yada en fazla yarım saat uyur. Uyanınca da beni bırakmıyor hep beni istiyor, bide o kadar mutlu ki sanki saatlerce uyumuşta uykusunu almış öyle de dinç oluyor 🥹çok afedersiniz WC’ye giderken tv açmak zorunda kalıyorum (mecbur kalıyorum 5 dk acıyorum )🤦🏻♀️ Evim dağınık kalıyor, hiç sevmem dağınıklığı eşim de hiç sevmez Başak Burcu bide çok titiz, anlayışlı davranıyor ama bazen dayanamayıp söyleniyor 🫤 Yemek zar zor yapıyorum, bi elimde kızım bi elim de yemek karıştıyorum. Takıntım var evime biri gelmek istediğinde evim düzenli olacak, yoksa çok huzursuz oluyorum 🙄
Oysa ki gündüz 2 saat uyusa ben herseyi yaparım, zaten çevredekiler “ayy öyle alıstırmışsın çok kötü “diyorlar moralim bozuluyor . İlk doğduğu zaman kusarsa görmem diye korkuyordum yanındaydım ama büyüyünce bıraktım.
Ben bunu nasıl aşabilirim? Ne yapmam lazım? Gündüz uykusun da ne zaman bensiz uyuyacak 🙁
Çok yoruluyorum ..