nd1357
Biz bir aylıkken çektirdik sağ taraf normal çıkmadı, çift bez bağla bir ay sonra tekrar gel dedi..dün 2 aylıdı götürdüm sağ tarafı yine normal çıkmadı, ortopediye randevu al çift bez de bağla bir ay sonra tekrar getir yine dedi☹️ İnşallah düzelir