Gediz-01 kızım omo sıvı içmişti yakın zamanda. Acile gitmeniz çok iyi olmuş. Boğazı tahriş olmuştu. Yakıcı bir ürün olmadığı için şanslı olduğunu söyledi doktor. Çok geçmiş olsun. İnşallah hiçbirşeyi kalmaz, çıkar hemen. Kızımda boğaz tahrişi olmuştu sadece.