CanMomy Yan etkisini yaşamamamış olan var mı anneler biz bugün olduk aşıyı saat 10 da şimdilik birşey yok gibi gece mi çıkar acısı ilk bebeğim o yüzden bilemiyorum
Birdirbire CanMomy 4 gün oldu vurulanı akşam biraz başladı gece 37,5 çıkmıştı bende hem ateş hemde ağrı için calpol verdim sabaha kadar rahatladı sonra bir dahada çıkmadı ama hala huzursuz inşallah size yan etkisi olmaz ateşsiz atlatırsınız
Suigeneris CanMomy 5 gün önce olduk bizde 3 aşı birden olduğu için ağır geldi sadece emmek için uyandı diyebilirim aşırı halsizlik yaptı. O gün 37.7 oldu ateşi calpol verdim bi daha da çıkmadı ama ertesi gün hep meme de kalmak istedi hiç uyumadı
CanMomy Smmra benimki emiyor emmesinde bir sorun yok çok şükür eve gelince ağrı kesici verdim sende verdin mi
esguna CanMomy benim bebeğimde hiç bir etki etmedi üç aşı oldu ama normaldi. Sarımsak bal limon yapıp yedim bebeğin ateşine iyi gelirmiş antibiyotik niyetine siz de yapabilirsiniz. Bir sarımsak yarım limon bir de tatlı kaşığı bal yapıyorum
Busra0101oo Kizlar 4gun once bizde olduk ates olmadi gitmedrn calpol icrmistim ben sadece huzursuzluk aglma oldu
CanMomy Busra0101oo şuan bizde de yok ateş gelir gelmez icirdim bende 7de tekrar icircem gece de huzursuz olmasın diye
demirsmomm benimki emdi emdi uyudu sadece meme için kalktı çok şükür başka etkisi olmadı, ertesi gün eskisi gibiydi
melikeex CanMomy bizde bugun olduk sureklı aglama krizlerine gırıyo emmıyo İcim gıdıyo o agladıkca katıla katıla aglıyo ınsallah atesi falan cıkmaz acaba napsam agrısını dındırebılırım bılmıyorum