Annecik34 Neler yaşadınız anneler, bebeğinizde atak sonucu neler değişti paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Elifdm Annecik34 gündüz her dk meme istiyordu uyumuyordu gecede 4 5 gün boyunca 3 e 4e kadar uyumazdı artık ölüyorsum ama uzun sürmedi. Çok şükür atak bitiminde uykusu düzene girdi biraz.
Tuba Annecik34 Uykudan sıçrıyordu uyuyamıyordu hiç. Kucaktan inmezdi bıraktığım an ağlardı ve meme reddi yaşardım🥲benim için en zor atak dönemiydi😌
Annecik34 Canselheves gündüz uyumazdı meme diye ağlardı hatta şimdi uyukluyordu hiç meme aramıyor emzik atardı tutmazdı meme vereyim diye şimdi hiç sesi çıkmıyor çok durgun baygın gibi çok uzunda durmuyor memede çözemedim çocuğu dün ve ondan önceki gün çok ağladı
Annecik34 Elifdm benimkide öncesinde hep meme isterdi uyumazdı şimdi tam tersi oldu bizim atak başlamamış herhalde yada biz hep ataktayız
Annecik34 Tuba benimki şimdi çok sakin önceden meme kucak ister sıçrama hala var yarım kundak yapıyorum gece yoksa uyumuyordu. Ama şuan gündüz durmayan ağlayan çocuk sakinleşti baygın gibi emmeyi kısa kesiyor başlamamış o zaman bizimki