Evlatlarimm vakit kaybetmeden cocuk psikiyatristine gidin o gerekli yonlendirmeyi yapar, ben bosa 3.5 yasina kadar bekledim siz beklemeyin. Normallestiriliyor ama normal degil eb gec 2 yasa kadar baslamasi lazim konusmanin. Dil terapisiyle acildi oglum