mustafahacer Arkadaşlar memnun kaldığınız emzirme danışmanı var mı? Bebeğim emmiyor.😣😣😣online danışmanlık alıpta sonuç alan var mı
Ysgl26 mustafahacer memnun kaldığım emzirme danışmanım annem.. kavga dövüş bağıra çağıra küse ağlaya öğrendik şükür :) çok ağladım bıraktım gittim çocuğu emzirmiycem işte diye :) emzirceksim gebertirim öyle tutma böyle uapma şu zaman emzir böyle yaparsa sen de şöyle yap diye diye uzman yaptı beni :) ben bu danışmanlık işlerini para tuzağı olarak görüyorum.
parisbebek90 Ysgl26 anneniz banada gelse keşke. Ben kıyamıyorum annem benden daha beter 🙃. Emziremiyorum, aslında sadece sağ göğsümü emiyor, solda vızıklıyor almıyor. Sağıp veriyorm
Mukemuke Ysgl26 çook şanslısınız. Size destekçi olan bir anneniz var. Bana yol gösteren kimse olmadı bebeğim emmedi. Şu an danışmanlık alıyorum hem doktordan hem ebeden. Çareyi dışarıda arıyorum . . Benim annem de boşver emzirip nolcak verirsin mamayı siz emmedinizde noldu bir yeriniz mi eksildi hem ne o öyle cılık cılık süt diyor :/