Denooomii zeytinyag benm bebegimede iyi gelmedi bi doktorun paylasiminda gormustum kullanmayin diyordu.soguk sıkım hindistan ceviz yagsi onermisti onu denedim her gun 30 dk bekletip konak taragiyla geri taradim tamamen gecirdi.bu arada kendi kendine gecmiyor kulak arkasina kadar yayilmisti oyle söylim