Melikeeeecansuu çok şey bekliyoruz bu bebeklerden çoookkk 🤷🏻♀️ Benim kızım da 15.aya yeni girdi. Annii (ki önceden daha sık söylerdi bu sıra az) baba, at, miyaavv, ayipss 😅 diyor. Bunların harici işaret parmağı ve ııh-ııhhh la aslında herşeyi anlatıyor. Yürümüyor benimki de daha mesela sıralıyor ama yürüme yok. Kafaya takılcak bir durum olduğunu sanmıyorum. Biz anneler çok aceleciyiz bence