Hanımlar 2 ay 8 gunluguz 2 ay asilardan sonra kakada salya gördüm yaklaşık 2 haftadır yoğun olmamakla beraber . Keyfi ve kaka rengi normal . Ve sadece mamaya besleniyor . Sma kullanıyoruz. Neşen olur bir bilginiz var mı. Mama değişikliği mi yaomak lazım . Yaşayan varsa tecrübe aktarın lütfen.. hunde 2 kere kaka yapıyoruz resim yüklemeyi bilmiyorum ..