Zera Merhaba, her baslatilan tartisma bana bildirim olarak geliyor 3-4 gundur. Her actigim da 100-200 bildirim goruyorum ve kendi bildirimlerimi goremiyorum. Ve bunu kapatma secenegini de bulamadim. Yardimci olursaniz sevinirim.
Balkizlarim Zera postlara baktınız yerde tüm tartışmalar yazıyor orayı tıkla takip ediliyor sarı yıldız ise üstüme basıp geri çıkın takip etme özelliğini kullanıyorsunuz dur..🌾
Zera Balkizlarim Tesekkur ederim🌸Hepsini tek tek mi kapatmam gerekiyor, toplu bir kapatma ozelligi goremedim. Ya da yeni bir uptade mi var da bana gelmedi anlayamadim.
Zera Balkizlarim Yorum yaptigim postlari takip ediyorum sadece aslinda, farkli bir yorum geldiginde gorebilmek icin. Bana gelen bildirimler benim hic yorum yapmadigim ve takip etmedigim post sahipleri. NaimeYilmaz
NaimeYilmaz Zera Önceden vardır mutlaka, bu eklenti kapalıydı yeni açtık. Önceden takip ettiğiniz etiket ayarıyla devam ediyorsunuz. Onu bulup kapatmanız gerek tüm tartışmalardab
Zera Buradan mu kapatmam gerekiyor? Bunu kapattigim zaman herhangi bir yorum yapildiginda bildirim alacak miyim peki?