Aryasmumy benim bebeğim 27 martta doğdu olması gereken 14 mayıstı prematüre yani İlk başta mama vermedim kilo alamadı Belki tam ememedi Sütün yağlı kısmına gelince bıraktı belki bilmiyorum Sonuçta mamaya başladım kilo alımları düzeldi Önce mamayı öcü gibi görüyordum ama neticede emziremeyen birçok anne var Günde 1 kere genelde akşam mama veriyorum Doktorum kaşıkla verin diyor emmeyi bırakmasın diye ama zor geliyor bana Dr. Brown gaz yapmayan biberon kullanıyorum