Bebişim 7 aylik oldu ama artık ben başka bir odaya gidince kıyametleri koparıyor tuvalete bile gidemiyorum kucağımda uyuyor Bni hep yanında istiyor iyi ki sağlıklı çok şükür ama Bnde biraz yoruldum sanirim ek gıdaya geçtik yoğurdu çorbası maması hazırlanması gerekiyor siz bu dönemde neler yapıyorsunuz yada aslında evde olduğunuzu ona nasıl geçirebildiniz
NOG06