Kizlar oğlum 3,5 yaşında ana okuluna gondermeyi düşünüyorum, bugün aradım tuvalet ihtiyacını kendi karsilayabiliyorsa alıyorlarmış. Ama benim oğlum daha pijamasini indirip giyemiyor, nasıl olacak sizinkiler halledebiliyor mu, oglumun dil gelişimi ve sosyallesmesi için gitmesi gerekiyor ayrıca da özel eğitim aliyor dil gelişimi için